onsdag 8. november 2017

Kort - Julehilsen

Jeg tok utfordringen og lagde dette julekortet.


Et skikkelig "lag-på-lag" med julefarger.


Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja Design - Joyous Winterdays.
Også motivet er der fra. 
Kristtornene er en die fra Craft&You Design. (Ser at Bikuben har den inne på lager).


Inni kortet har jeg stemplet med et julevers fra North Star Stamps.
Jeg har også laget et skrivefelt. Her har jeg stemplet med stempel fra Stempelglede. 
Til slutt har jeg tegnet en bord rundt kanten.


Jeg har malt med gesso rundt kantene. 


Utstyrsliste:
Craft&You Design: Die.
Stempelglede: Stempel.
North Star Stamps: Tekststempel.
kaBoks: Julehilsen
Ellers: Gesso, mønsterpapir fra Maja Design, pyntebær, halm, bling, bånd og halvperler.


Jeg legger dette til utfordringen hos Maja Design: 


Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!
Ha en flott dag!
-klem-